Banki

Bank Millennium

Informacje o banku:

Bank Millennium powstał w 1989 roku jako Bank Inicjatyw Gospodarczych. W 1997 roku nastąpiła fuzja BIG SA z Bankiem Gdańskim SA, w wyniku której powstał BIG Bank Gdański, który po kilku latach przekształcono na Bank Millennium. Jest on pierwszym bankiem notowanym na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Swoich klientów obsługuje poprzez sieć oddziałów (ponad 6 000 pracowników i 360 placówek w całym kraju), indywidualnych doradców oraz bankowość elektroniczną.

Bank znajduje się w Grupie Banku Millennium, w skład której wchodzą również Millennium Dom Maklerski, Millennium Leasing oraz Millennium Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych. Strategicznym udziałowcem Banku Millennium jest Banco Comercial Portugues – największy komercyjny bank w Portugalii.

W ofercie Banku Millennium znajdują się m.in.:

  • konta osobiste,
  • kredyty i pożyczki,
  • karty kredytowe i debetowe,
  • produkty oszczędnościowe,
  • ubezpieczenia,
  • inwestycje,
  • bankowość prywatna,
  • produkty dla biznesu i przedsiębiorstw.

Sesje Elixir:

Rodzaj przelewuGodziny przelewu
Wychodzący11.0015.0017.30
Przychodzący12.0015.3017.15

Infolinia banku

  • 801 331 331,
  • (+48) 22 598 40 40 (połączenia z zagranicy).

Dane adresowe

  • siedziba banku i adres korespondencyjny:

    Bank Millennium Spółka Akcyjna                     
    ul. Stanisława Żaryna 2A
    02-593 Warszawa                            

Kod SWIFT: BIGBPLPW

Aplikacje mobilne banku:

  • Bank Millennium – bezpłatna aplikacja, którą możesz pobrać z App Store, Google Play oraz Microsoft. Po kliknięciu w ikonkę aplikacji, bez zalogowania, możesz w szybki sposób sprawdzić stan swojego konta! Do aplikacji zalogujesz się, podając kod PIN lub za pomocą odcisku palca. Aplikacja mobilna pozwala m.in. sprawdzać saldo, historię i szczegóły rachunków, wykonywać przelewy środków, tworzyć kody QR przelewów, doładowywać telefony, definiować odbiorców, edytować limity w koncie, sprawdzać historię kart, nadawać/ zmieniać PIN, generować kod BLIK, kupować bilety na komunikację miejską i parkomaty, mieć podgląd do produktów oszczędnościowych, pożyczek oraz ubezpieczeń, sprawdzać kursy walut.

Zastrzeganie karty w banku Banku Millennium:

  • Zastrzeganie karty w oddziale banku:
    – odwiedź dowolną placówkę banku i zastrzeż kartę.
  • Zastrzeganie karty przez internet:
    – zaloguj się do systemu bankowości internetowej Banku Millennium, przejdź do sekcji Karty, Zastrzeganie karty i zastrzeż kartę.
  • Zastrzeganie karty przez telefon:
    – zadzwoń na infolinię banku pod nr tel.
    801 331 331 ( z tel. komórkowych),
    (+48) 22 598 40 40 (z tel. stacjonarnych).