Banki

mBank

mBank – podstawowe informacje

mBank jest obecny na rynku polskim od 1986 roku. Swoją działalność rozpoczął jako Bank Rozwoju Eksportu (BRE Bank). W 2013 roku miało miejsce ujednolicenie marki – nazwa mBank zastąpiła również marki BRE i MultiBank. Od 1992 roku jest notowany na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. To bank uniwersalny – świadczy usługi zarówno z bankowości detalicznej, prywatnej, firmowej i korporacyjnej – i innowacyjny. Był pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce.

Na przestrzeni lat zdobył 1,5 mln aktywnych użytkowników bankowości mobilnej, 5,3 mln klientów bankowości detalicznej oraz 22 tys. klientów bankowości korporacyjnej. Świadczy kompleksowe usługi z zakresu bankowości detalicznej, firmowej, korporacyjnej oraz prywatnej, przyjmując różne barwy. Od 2007 świadczy swoje usługi również w Czechach i na Słowacji.

Jakie produkty oferuje mBank

Sesje Elixir w mBanku

Rodzaj przelewuGodziny przelewu
Wychodzący6.0010.0013.30
Przychodzący11.1515.0018.15

Infolinia mBanku

  • mLinia telefony komórkowe i stacjonarne z całego świata: 801 300 800
  • mLinia telefony stacjonarne z całego świata: +48 426 300 800
  • mLinia telefony komórkowe: 783 300 800

mLinia czynna jest 24 godz. na dobę.

Siedziba mBanku i adres korespondencyjny

Siedziba banku

ul.Senatorska 18
00-950 Warszawa
skr. poczt. 728

Adres korespondencyjny

mBank SA
Bankowość Detaliczna
Skrytka Pocztowa 2108
90-959 Łódź 2

Kod SWIFT

BREX PL PW MBK

Aplikacje mobilne mBanku

Aplikacja mobilna mBanku dostępna jest na smartfony z systemami iOS, Android. Umożliwia kontrolę wydatków, dostęp do produktów, aktualności, promocji i lokalizacji bankomatów, wpłatomatów i placówek mBanku. By się zalogować, wystarczy połączyć aplikację ze swoim kontem oraz zdefiniować PIN lub aktywować logowanie odciskiem palca. Co więcej, aplikacja w wersji 3.0 wspiera płatności telefonem Google Pay. Kartę zamówisz bezpośrednio w aplikacji mobilnej mBanku, bez konieczności instalowania dodatkowych aplikacji.

Logowanie do serwisu transakcyjnego mBanku

Podczas logowania się do bankowości internetowej należy pamiętać o podstawowych zasadach bezpieczeństwa. W pasku adresu w przeglądarce zawsze powinna widnieć pełna nazwa banku wraz z ikonką kłódki. Oznacza to, że połączenie jest szyfrowane, a certyfikat bezpieczeństwa jest prawidłowy (po kliknięciu na kłódkę, w ustawieniach przeglądarki można dodatkowo sprawdzić jego autentyczność oraz datę ważności).

Bezpieczeństwo podczas logowania się do serwisu transakcyjnego mBanku

mBank udostępnił także na swojej stronie Internetowy Kodeks Bezpieczeństwa, który przestrzega przed zagrożeniami w sieci.

mBank udostępnia oddzielne sposoby logowania się w zależności od rodzaju klienta:

  1. Klienci indywidualni i firmowi – https://online.mbank.pl/pl/Login
  2. Private Banking – https://online.mbank.pl/pl/LoginPB
  3. CompanyNet (korporacje) – https://companynet.mbank.pl/mt/

Klikając na każdą z ikonek, można przełączać się pomiędzy ekranami logowania.

Ekran logowania się do bankowości internetowej mBanku

Zastrzeżenie karty w mBanku

Zastrzeżenie karty w oddziale banku:

Idź do najbliższej placówki i tam zastrzeż kartę.

Zastrzeżenie karty przez internet:

  1. Zaloguj się do bankowości internetowej mBanku.
  2. Wybierz zakładkę Moje finanseKarty i kliknij na właściwą kartę.
  3. Wybierz przycisk Zastrzeż kartę, a następnie wybierz z listy przyczynę zastrzeżenia.
  4. W tym przypadku będzie to Rezygnacja z karty.

Zastrzeżenie karty przez telefon:

Zadzwoń na mLinię pod nr tel. 801 300 800 lub 42 6 300 800 i wybierz tonalnie „3” w automatycznym teleserwisie.

Likwidacja konta w mBanku