Banki

Nest Bank

Nest Bank SA pojawił się na polskim rynku pod koniec października 2016 r. w wyniku połączenia dwóch marek: BIZ Banku oraz Banku Smart.

Bank, podobnie jak konkurenci, oferuje klientom całodobowy dostęp do bankowości mobilnej oraz internetowej, a także dysponuje oddziałami w całej Polsce. Jednak podczas gdy wszystkie banki stawiają na rozwój usług internetowych i aplikacji mobilnych, Nest Bank chce przekonać klientów do odwiedzania oddziałów. Kilkaset kameralnych placówek, przypominających swoim wyglądem kawiarnie, ma na celu zapewnienie swobody i przyjaznej atmosfery podczas rozmów z konsultantami – wszystko zgodnie z filozofią banku, który ma być bliski ludziom. Już sama nazwa banku nawiązuje do wspólnotowości. „Nest” to po angielsku „gniazdo”. I na wartościach, które gniazdo symbolizuje, takich jak bezpieczeństwo, opiekuńczość, zaradność, bank buduje swój wizerunek.

W ofercie Nest Banku znajdują się m.in.:

– konta osobiste,

– konto oszczędnościowe,

– konto walutowe,

– pożyczki i kredyty gotówkowe,

– lokaty,

– inwestycje,

– doradztwo unijne.

Sesje Elixir:

Rodzaj przelewuGodziny przelewu
Wychodzący8.0012.0014.30
Przychodzący10.3014.1517.00

Infolinia banku

  • telefony komórkowe: 801 800 188*
  • telefony stacjonarne: 22 438 41 41*

Infolinia czynna:

  • od poniedziałku do soboty 7.00-24.00,
  • w niedzielę 8.00-20.00

Dane adresowe

  • siedziba banku/ adres korespondencyjny:

Nest Bank SA

ul. Wołoska 24

02-675 Warszawa

Kod SWIFT/BIC: NESBPLPW


Aplikacje mobilne banku:

  • Nest Bank – aplikacja na smartfony z systemami iOS i Android. Korzystając z niej, zyskujesz pełny dostęp do konta. Za jej pomocą możesz wykonywać wszystkie najważniejsze operacje: robić przelewy, również te na e-mail i SMS, płacić rachunki, sprawdzać historię rachunku, lokować oszczędności, a nawet wziąć kredyt. Co ciekawe aplikację możesz obsługiwać za pomocą głosu.

Zastrzeganie karty w Nest Banku:

  • Zastrzeganie karty online

– zastrzeż kartę bankowości internetowej lub mobilnej.

  • Zastrzeganie karty przez telefon:

– zadzwoń na infolinię banku pod nr tel. 801 800 188 lub +48 22 438 41 41 zgłoś utratę karty i ją zastrzeż.