Okiem eksperta na finanse osobiste
Okiem eksperta na finanse osobiste

Jak zamknąć konto w T-Mobile Usługi Bankowe?

T-Mobile Usługi Bankowe to marka powstała przy współpracy T-Mobile z Alior Bankiem. W ofercie tego telebanku znajdują się m.in. rachunki osobiste. Jeśli chcesz zamknąć konto w T-Mobile Usługi Bankowe, to poniżej znajdziesz wskazówki, jak to zrobić.
Jak zamknąć konto w T-Mobile Usługi Bankowe?

T-Mobile Usługi Bankowe to owoc partnerstwa operatora T-Mobile oraz Alior Banku. Produkty dostępne są dla wszystkich, a klienci tej telefonii komórkowej mogą liczyć na dodatkowe korzyści. Jeśli jesteś właścicielem konta osobistego w wersji Freemium lub Premium i chcesz z niego zrezygnować, to podpowiem Ci, jak to zrobić!

Zamykanie konta w  T-Mobile Usługi Bankowe

Możesz zamknąć rachunek osobisty w T-Mobile Usługi Bankowe w wersji Freemium (lub TMUB Premium) na jeden z czterech sposobów:

  • telefonicznie, dzwoniąc na infolinię banku,
  • listownie, wysyłając wypowiedzenie pocztą,
  • osobiście, odwiedzając placówkę banku,
  • konsultując się z doradcą przez chat video/audio,
  • online, logując się do systemu bankowości internetowej.

Potrzebujesz nowego rachunku? Sprawdź nasz ranking kont osobistych i skorzystaj z dostępnych promocji za otwarcie konta!

Likwidacja karty do konta w T-Mobile Usługi Bankowe

Jeśli chcesz zrezygnować z karty debetowej do konta w T-Mobile Usługach Bankowych, lub ją zastrzec, to wystarczy, że zalogujesz się do bankowości internetowej i wykonasz kilka prostych kroków:

  • przejdź do zakładki Karty i wybierz kartę, którą chcesz zastrzec lub zamknąć,
  • wybierz zakładkę Zarządzaj → Zmień status,
  • wybierz status Zastrzeżona – nie możesz korzystać z karty. Karty nie można ponownie aktywować.
  • potwierdź operację, klikając przycisk Zmień status.

Twoja karta zostanie zamknięta – bank nie przyśle Ci automatycznie nowego produktu.

Zamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe – telefonicznie

Pierwszą opcją likwidacji konta jest kontakt z doradcą poprzez infolinię. Wystarczy, że zadzwonisz pod numer: 19 506.

Infolinia czynna jest całodobowo.

Zamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe – listownie

Kolejny sposób na zamknięcie konta to wysłanie wypowiedzenia pocztą.

  1. Napisz wypowiedzenie o konto i kartę do konta.
    Pamiętaj o umieszczeniu prawdziwych danych osobowych, adresowych, numeru PESEL, numeru telefonu oraz numeru konta, na które mają zostać przelane niewykorzystane środki z konta – koniecznie dopisz tę informację.
  2. Podpisz pismo identycznym wzorem podpisu, jaki złożyłeś podczas zakładania konta.
    Uwaga! Jeśli na wypowiedzeniu będzie widniał inny wzór podpisu, Twoja dyspozycja nie zostanie zrealizowana.
  3. Wyślij wypowiedzenie na adres banku:
    Alior Bank Spółka Akcyjna
    ul. Łopuszańska 38D
    02-232 Warszawa

Zamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe – osobiście

Jeśli dysponujesz czasem wolnym i lubisz załatwiać sprawy osobiście, to udaj się do jednego z oddziałów. Listę wszystkich placówek znajdziesz tutaj: znajdź najbliższy oddział T-Mobile Usługi Bankowe.

  • Pamiętaj, by zabrać ze sobą dowód osobisty!

Zamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe – chat z doradcą

Możesz również skorzystać z opcji zamknięcia konta przez chat z doradcą banku w Wirtualnym Oddziale. Wystarczy, że odwiedzisz Wirtualny Oddział i wybierzesz kanał, przez który chcesz się komunikować.

Do wyboru masz:

  •  rozmowę video,
  • rozmowę audio,
  • chat.

Zamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe – online

Najszybszy sposób likwidacji konta osobistego T-Mobile Usługi Bankowe, to samodzielne załatwienie sprawy online. W tym celu należy skorzystać z bankowości internetowej.

  1. Zaloguj się do swojego konta internetowego banku.
  2. Wybierz zakładkę Wiadomości.
  3. Kliknij przycisk Utwórz wiadomość i napisz treść wypowiedzenia umowy o konto osobiste.
    Pamiętaj o umieszczeniu prawdziwych danych osobowych, adresowych, numeru PESEL, numeru telefonu oraz numeru konta, na które mają zostać przelane niewykorzystane środki z konta – koniecznie dopisz tę informację.
  4. Kliknij przycisk Wyślij.

Likwidacja konta w T-Mobile Usługi Bankowe – o czym warto pamiętać?

Pamiętaj, że okres wypowiedzenia umowy wynosi 30 dni. W tym czasie Twoje konto nadal będzie aktywne i będziesz mógł z niego korzystać. Jeśli chcesz, by Twoje konto było darmowe, to zrezygnuj z samej karty do konta. Unikniesz wówczas opłat, a Twoje konto będzie nadal aktywne.

Czy zamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe kosztuje?

Likwidacja rachunku w T-Mobile Usługi Bankowe nic nie kosztuje, ale… Nie zapomnij zostawić na rachunku kilku złotych, po to, by bank mógł pobrać należną opłatę za konto i jego prowadzenie w okresie wypowiedzenia. W przeciwnym razie na Twoim koncie pojawi się debet i rachunek nie będzie mógł zostać zamknięty.

Czy ten artykuł był pomocny?
  1. Jeśli chcesz, by Twoje konto było darmowe, to zrezygnuj z samej karty do konta. Unikniesz wówczas opłat, a Twoje konto będzie nadal aktywne -> Nie zapomnij zostawić na rachunku kilku złotych, po to, by bank mógł pobrać należną opłatę za konto i jego prowadzenie w okresie wypowiedzenia.

    To jest darmowe czy nie?

  2. Zależy, które konto.

    Konto Freemium jest bezwarunkowo darmowe (płatna jest karta i bankomaty) , zaś konto Premium będzie darmowe, jeśli wykonasz transakcje bezgotówkowe na kwotę minimum 500 zł miesięcznie.

    A co do Twojego cytatu, to dokładnie tak jest – jeśli zrezygnujesz z samej karty, to konto Freemium będzie darmowe, a jeśli nie, to zostaw na koncie środki, by bank mógł pobrać ewentualne opłaty za rachunek 🙂
    Dokładne analizy kont przeczytasz tutaj: https://www.ikalkulator.pl/konta-bankowe/konta-osobiste/konto-premium-t-mobile/ oraz https://www.ikalkulator.pl/konta-bankowe/konta-osobiste/konto-freemium-t-mobile/

    Pozdrawiam

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *